Nuffnang Ads

Sunday, June 12, 2011

Aku rindu..

Yaaa..
aku bebetul rindu..makin lama makin tebal perasaan rindu ini..tp apakan daya masa tak memihak padaku.aku cemburu bila mendengar mereka bersama sedangkan aku di sini sendirian..ohh tidakkkk mengapa begini jadinya..kenapa sudah lama aku tak "Macro Outing" bersama geng2 macro ku..keh keh keh..

Betul..
aku still leh layan macro sorang2 kat rumah kan..tapi berbezaan yg utama antara solo outing & group outing ialah "suasana"..Bila solo,sunyi sepi ja rasa.kalau group,mmg meriah dgn gelak ketawa,gurau senda & kerenah kawan2.sat2 terdengaq "weiii JAn,robber besaq weii.mai kaihhh weii"..dan mcm2 lagi lah..ada yg leh bersembang ngan bugs lagi..mcm tu la kalau taik2 macro ni outing bersama..keh keh keh..


Antara "favourite" spot aku kalau gi macro outing ialah kat Kawasan Rekreasi TUPAH, 14km dari Pekan Bedong dan 54km dari Alor Setar.ape yg menarik kat sini ialah kepelbagaian bugs yg boleh dijumpai..AKu sikit pun x penah boring kalau bermacro di Tupah..


Little Longhorn Beetle

Orb-weaver Spider

Sekian dulu utk kali ini..TUPAH! ko tunggu kedatanganku nanti...!!!




Entri-entri lain