Nuffnang Ads

Tuesday, June 14, 2011

Cerita di sebalik hitam putih...

Kebiasaannya,ramai org kata warna dalam sebuah gambaq akan membuat gambaq itu lebih menarik, lebih impact! Tapi bagi aku aku x penah meletakkan " kecantikan sesatu gambaq itu harus begitu begini ". Yang penting bagi aku, itu karya aku, maka akulah org pertama yg menikmatinya. Dan kalau org lain boleh menikmatinya, aku akan berasa senang hati juga.

Kembali ke tajuk cerita di sebalik hitam putih, bagi aku gambq hitam putih ni lebih banyak bercerita dari gambaq warna.."Soul" gambaq hitam putih lebih hidup..tapi aku bukan kata gambaq warna ni x best langsung,xdak soul langsung..dan mungkin jugak sebab kadang2 bila amik gambaq kaler,kaler yg aku inginkan x keluaq..x menyerlah seperti yg aku harapkan, dan hitam putih biasanya byk menjadi solusi utk masalah tersebut...keh keh keh.. :p 





RMI - Racun Minggu Ini Penang Flickr bertemakan "Hitam Putih"..so aku pun amik kesempatan utk mengomel sikit pandangan aku yg x seberapa nih..hingga berjumpa lagi.. Salam...

p/s aku seronok mengambil gambaq.. ;|





Entri-entri lain