Nuffnang Ads

Thursday, July 28, 2011

Malam yang hangat ( Part 2 )





Pautan dari - Malam yang hangat ( Part 1 )

sebenarnya kami dah pun memutuskan apa yang nak di order untuk dinner kami.so bila waiter membawa menu,kami terus memesan. " Adik,kami nak,.." :

  • JUMBO GRILLED LAMB 1 set
  • Jack Sparrow 1000 Island 1set
  • Creme Caramel 1
  • Lychee ( Regular ) 1
  • Teh 'O' Ais ( Regular ) 1
Ni la JUMBO GRILLED LAMB..7-8 keping lamb,
sos black pepper beserta sayur-sayuran..amacam? 
memang sedap dan menyelerakan.Harga? cuma 
RM31.00 sahaja.. :) 
Tapi bukan aku makan sorang je tau.share ngan wife la.
Bukan ke "sharing is caring"? :p

Yang ni plak Jack Sparrow 1000 Island.Wife aku memang
suka sangat dengan salads.aku tumpang sikit-sikit je.hehe.
Semangkok ni RM8.90 je..

Lychee & Teh 'O' Ais Limau ( Regular )..nama je 
regular tapi gelas macam jumbo..hehehe..

Memang betul-betul kenyang kami berdua malam tu.
Haa??? mana gambar Creme Caramel? :) aku minta
maaf la yer sebab bila aku dah melicinkan mangkok creme caramel
tu baru aku teringat nak ambil gambar.keh keh keh..i'm sorryyy!!

Nak tau apa kesudahannya episod Malam yang hangat ni,kita jumpa di episod terakhir nanti yer.. :)

Malam-malam yang hangat




Entri-entri lain