Nuffnang Ads

Friday, July 22, 2011

Mau makan,beratoq dulu na...

Aku mula kenal tempat ni pada tahun 1995,masa aku belajar di ITM Arau..tapi menurut cerita orang2 Perlis,dah bertahun-tahun dah ianya wujud..


Haaa..ni la Nasi Kandar Boy Klinik Menon..lokasinya di Kangar, Perlis.
Pasal apa ada nama Klinik Menon plak? 


Hehehe..pasal ianya betui2 di hadapan Klinik Menon..
Sedap tak? setahu aku,tak penah lagi aku tengok lauk depa tak abis.Mesti licin punya!
Orang sentiasa penuh ja..Kalau di Penang ada nasi kandaq beratuq, Perlis pun ada wooooo..
Walaupun nama dia Nasi Kandar Boy Klinik Menon bukannya Nasi Kandaq Beratuq, tapi orang tetap
beratuq nak membeli...


Kalau macam ni pun sanggup,memang confirm sedap la kan..
Kalau kapa tak percaya,cha mai cuba try test tengok..keh keh keh!


 Meja penuh petang tadi..dan aku tengok brader ni duduk sorang2 ja,aku pun tegur la dia..
"Err bang,sorang ja ka..boleh saya join?" tanyaku.."Duduk la,aku sorang ja." jawab brader ni..
"Terimakasih bang..errr..saya JAn..nama abang apa?" aku tunjuk ramah plak..
"Hell Boy.." dengan slamber dia jawab.."ohhh ok.." dalam hati aku berkata "memang mcm hell boy pun" 
Keh Keh Keh #ohdem!





Entri-entri lain