Nuffnang Ads

Wednesday, June 15, 2011

Di sebalik "Sedetik Terakam Memori"

Hari ini adalah hari terakhir untuk pameran "Sedetik Terakam Memori",kerjasama antara Penang Flickr Group dan Jabatan Taman Laut Negeri Kedah..Terimakasih kepada En.Nizam,pengarah JTL Negeri Kedah & rakan2 photog yg terlibat..
Aku pasti xkan lupakan pengalaman ini..ianya akan jadi antara pengalaman terbaik untuk hobiku dalam fotografi..Group kami adalah group pertama utk program ini.walaupun pada awalnya perasaan risau bermain-main dalam hati aku utk turut bersama dlm program ni..mana taknya,aku masih semi-amatur,mereka yg lain bagi aku adalah otai2 belaka..akhirnya aku gagahi juga utk follow..dlm hati berkata "relaks Jan,bukan selalu dpt peluang macam nih,follow je,tembak ape yg patut" keh keh keh..
Pulau Payar juga memberiku peluang utk lebih mengenali hati budi rakan2 photog yg lain..hangpa semua mmg sempoi..walaupun tsunami melanda tp hangpa tetap cool.. :p wakakakakaka..Terimakasih atas pengalaman yg kalian kongsikan dengan aku ; RoniNana, SirMart,Saiful Adli,Iznan Ismail,Sang Kuriang & Rizalis.. 


RoniNana - Pengetua Longkang.com
orang kuat "Sedetik Terakam Memori"
SirMart & Iznan Ismail
Presiden & Timbalan Presiden
Penang Flickr Group
2 penyelam yg hebat di Pulau Payar
Saiful Adli
 Pembenci rokok!
Sang Kuriang
English teacher by day..An owl by night -sigh-
Rizalis
OTAI yang kool..

Selama 2 hari 1 malam bersama depa nih,macam2 yg kami kongsi..sedikit sebanyak ianya mengeratkan lagi hubungan kami sebagai kawan.Aku sharekan beberapa gambar hasil photog semi amatur mcm aku..

Batu Menangis...

Sunrise di Pulau Payar


Underwater


Human Interest


Pulau Payar - memori yang terakam walau sedetik cukup indah..Sekian untuk kali ini..jumpa lagi geng.. :)


Entri-entri lain