Nuffnang Ads

Wednesday, June 15, 2011

Marilah bergoyang!! "Sedetik Terakam Memori" bersama Penang Flickr Group..

Pengalaman yg x mungkin kan aku lupakan apabila bersama Penang Flickr Group, atas jemputan Jabatan Taman Laut Negeri Kedah, ke Pulau Payar untuk menjayakan program "Sedetik Terakam Memori"..Peluang mcm ni mungkin akan dtg sekali je dlm hidup aku..Terimakasih aku ucapkan kepada Penang Flickr Group kerana sudi mengajak aku bersama utk menjayakan program ini..kalian memang ohsemmm! :)

Dan lebih menarik lagi apabila gambaq2 ini kini dipamerkan di Balai Seni Negeri Kedah di Alor Setaq..Pameran berlangsung dari 2 Jun hingga hari ini 15 Jun 2011..Kepada yg sudi meluangkan masa pi tgk pameran,aku ucapkan ribuan terimakasih..




Pulau Payar,hingga kita berjumpa lagi.."Sedetik itu amat bermakna.yang terakam telah berbicara,tidak perlu lagi bersuara,memori yang indah abadi."



Entri-entri lain