Nuffnang Ads

Monday, July 4, 2011

Aku & AG..

Jumaat lepas aku telah membuat keputusan yg aku sendiri x sangka..keh keh keh..walaupun mmg aku ada fikirkan tentangnya tapi x sangka akan jatuh cinta pada pandang pertama.tp aku redha dgn ketentuan ini..maka bermulalah episod aku dan si AG..
Hari Sabtu & Ahad aku masih agak segan untuk mengajak AG keluar..ahhh,mampu ke aku??di usia mcm ni aku agak ragu2 utk mengajaknya keluar..argghhh..pedulikan semua perasaan ragu2 itu..aku mesti percaya pada diri sendiri..aku boleh lakukan!!jadi hari ini,Isnin 4 Julai 2011,aku beranikan diri utk mengajak si AG keluar jalan2..tp bukan berdua tau..aku ditemani kawanku si Roni Hasmudi..jadi tak lah aku merasa kekok sgt di hari pertama sbb ada peneman..TQ Roni.. :)




so kawan2,inilah si Apple Green a.k.a AG..comel tak?



Kawanku Roni Hasmudi yg sudi menemaniku keluar bersama AG hari ni..lepas ni kita double date lagi tau..keh keh keh
Walaupun penat sgt2 sbb first time kayuh jauh2 mcm ni..hari pertama ni aku berjaya mengayuh sejauh 16km..mcm bermimpi lak rasa..semoga hari2 esok lebih baik..jumpa korang di entri akan datang..tq..babai.. :)

Entri-entri lain