Nuffnang Ads

Sunday, July 3, 2011

Macro di Muzium..

2 hari tanpa entri..aku sibuk sikit dengan kerja.alhamdulillah,malam ni dapat luangkan sikit masa untuk update blog..baru-baru ni aku berdating macro di Muzium Kota Kayang, Perlis..kenapa aku kata berdating? sebabnya aku berdua aje dgn member aku hari tu..keh keh keh..dan selama 4 tahun aku menetap di Perlis,ini baru kali ke 2 aku masuk ke kawasan muzium ni..selama ni tak pernah pun aku terfikir nak layan macro kat sini.dan selepas ini aku pasti ianya akan menjadi antara port favourite aku kalau nak layan macro..boleh tahan banyak jugak bugs dan insects kat sini..disebabkan aku pi pun dah agak lewat kira2 pukul 6 ptg,jadi aku tak sempat utk meronda ke semua kawasan di sekitar muzium ini..



Banyak jumping spider yg aku nampak, tapi sayangnya aku tak sempat nak shoot sebab mereka agak aktif dan cepat melarikan diri,,mungkin aku agak gopoh jugk kot sampai mereka rasa terancam dan tidak friendly user..keh keh keh...





Kawasan sekitar muzium ni bukan saja sesuai untuk melayan macro malah sesuai jugak untuk model,wedding outdoor photoshoot kerana landskapnya yg cantik dan menarik..Jom,lepas ni aku nak repeat lagi..Sapa nak follow!!? :)



Entri-entri lain