Nuffnang Ads

Sunday, July 31, 2011

Hari Peladang,Penternak dan Nelayan Peringkat Negeri Perlis - PAMERAN LIMOUSIN !!!?

Hari Peladang,Penternak dan Nelayan Peringkat Negeri Perlis telah diadakan pada 27-30 Julai 2011 di Dataran Dato Sheikh Ahmad baru-baru ini.Pelbagai pameran dan jualan telah disediakan.

Tetapi apa yang sangat menarik perhatian aku ialah pameran LIMOUSIN juga turut diadakan.Ape kena-mengena LIMOUSIN dengan peladang.penternak atau nelayan? Arghhh..sungguh "mengonfiuskan" aku betul.

Lalu aku terus menuju ke tempat pameran LIMOUSIN tersebut.Dari jauh aku lihat begitu ramai orang mengerumuni kawasan pameran LIMOUSIN tersebut.Tetapi aku tak nampak pulak LIMOUSIN tu disebabkan terlindung oleh orang ramai.

Aku mempercepatkan langkahku.."Fuhhh,ramai betul orang dok kerumun..mesti dok test drive LIMOUSIN nih," bisik hatiku..Apabila sampai dekat dengan tempat pameran LIMOUSIN itu,aku terbaca papan tanda ini



Keh keh Keh..inilah LIMOUSIN yang dimaksudkan sebenarnya.
Seekor lembu kacukan dengan baka LIMOUSIN seberat 1 tan.

Amacam? Berani tak nak test drive ??? ;)








NANG ME  kalau anda suka entri ini..TQ


SEGMEN JOM TERJAH BLOG-BLOG NIH !!!

Entri-entri lain