Nuffnang Ads

Thursday, August 25, 2011

Aku Anak Malaysia Merdeka

Klik jalur gemilang untuk sertai kontes Aku Anak Malaysia Merdeka
Merdeka! Merdeka! Merdeka! Aku anak Malaysia Merdeka !! Setiap tahun, pada 31hb Ogos laungan Merdeka ini pasti akan bergema dari mulut setiap insan di bumi Malaysia ini..Ya ! Aku Anak Malaysia Merdeka ! Merdeka! Merdeka! Merdeka!

54 tahun telah berlalu.Aku Anak Malaysia Merdeka! Alhamdulillah,kita dapat lihat pembangunan demi pembangunan.Negara dalam keadaan aman.Tiada peperangan,pemberontakan dan persengketaan yang dapat menggugat kesetiaan.

Aku Anak Malaysia Merdeka! Bulan ini kibaran Jalur Gemilang berada di merata-rata.Sematkanlah jiwa dengan perasaan bangga Aku Anak Malaysia Merdeka!, di mana jua anda berada.Biar satu dunia tahu kita bangga sebagai Aku Anak Malaysia Merdeka!



Aku Anak Malaysia Merdeka

Aku Anak Malaysia Merdeka
biar apapun terjadi
biar apapun dijanji
mengkhianati
tidak sekali kali

Aku Anak Malaysia Merdeka
biar apapun dikata
biar apapun didusta
semangat membara
senantiasa di dalam dada

Aku Anak Malaysia Merdeka

Aku Anak Malaysia Merdeka

Aku Anak Malaysia Merdeka

Merdeka! Merdeka! Merdeka!



Tahun ini,kita menyambut Hari Raya dan Hari Merdeka serentak..2 sambutan utama di bulan yang sama.Ianya pasti akan menambahkan kegembiran.Aku Anak Malaysia Merdeka
"Selamat Hari Raya Aidilfitri"
"Transformasi Berjaya,Rakyat Sejahtera"
Marilah menjiwai Aku Anak Malaysia Merdeka!!!



Hmmm,nak kena tag 5 orang kawan untuk kontes Aku Anak Malaysia Merdeka ni..

1.RafinaMimi
2.Wa_gurlz
3.Saiful
4.MahaMahu
5.BenAshaari




Entri-entri lain