Nuffnang Ads

Sunday, August 7, 2011

Update : Diari Ramadhan #6 - Maaf yer..aku tergolek "cat"..

Pertama sekali aku ingin memohon maaf atas kelewatan aku meng"update" Diari Ramadhan aku..Bukan niat di hati untuk melewat-lewat kan peng"update"tan tapi ada masalah fizikal sikit..

Yer,secara teknikal nya mmg tak ade masalah ape ape pun..tapi selepas bukak puasa semalam,kepala aku jadi pening semacam je..aku pun tak tau pasal apa..mungkin sebab makan terlampau banyak kot..keh keh keh ..

tapi ape pun,aku memang rasa amat letih dan lesu sampai aku tergolek "cat" ( bukan tergolek "dog" yer ) atas kerusi..


Beginilah ceritanya sebab apa aku lewat meng"update" Diari Ramadhan aku..Harak Maaf & Harap Maklum..
Semoga anda semua lebih berhati-hati supaya tak tergolek "cat" macam aku lepas berbuka nanti yer.. :p





JANGAN LUPA BACA DIARI RAMADHAN AKU
#1, #2, #3, #4, #5

Entri-entri lain