Nuffnang Ads

Wednesday, June 29, 2011

"Jom Kita Pi Gua Kelam" I & II

Pada awalnya aku agak keseorangan bila ber"macro" di Perlis nih..dan aku mula jejaki orang2 di Perlis yg meminati "macro"..walaupun hanya seorang aja pe"macro" tegar yg aku jumpa tp aku puas hati sbb at least ada jugak geng yg leh outing "macro" sama2..Abg Ramzan Mat Ayub dan aku hampir setiap minggu akan outing di Taman Budaya Gua Sami..lama kelamaan Roni Nana pun turut menyertai mini outing mingguan kami..dari situ kami mula merancang utk merancak kan lagi aktiviti "macro" di Perlis..Maka, pada 23/1/2011, outing "Jom Kita Pi Gua Kelam" pun diadakan..


Walaupun hanya 13 orang sahaja yg hadir,ianya tetap menarik kerana kami sama2 dpt berkongsi ilmu dan aku berjaya meracun "macro" kat mereka..keh keh keh..


Dan pada 26/2/2011, " Jom Kita Pi Gua Kelam II " outing telah diadakan..kali ini jemputan terbuka bukan aja untuk orang2 Perlis.Lebih kurang 50 photographers dari Perlis,Kedah & Penang hadir utk memeriahkan majlis.Terimakasih kami ucapkan! (maaf pada yg lewat sampai kerna terlepas sesi group photo ) :)





InsyaAllah kita akan berjumpa lagi di " Jom Kita Pi Gua Kelam III " nanti...jumpa lagi...



Entri-entri lain