Nuffnang Ads

Friday, July 1, 2011

Jom Serbu!

Hari ini Jumaat,1 Julai 2011..cepat betul masa berjalan kan.Tapi takpe,untuk entri kali ini aku nak tulis pasal "Jom Serbu!"..tapi "serbu" apa? ok..bagi photographer2 sekelian,hujung minggu ni 8 & 9 Julai ni, ada 2 program yang akan berlangsung di Penang..yang pertama ialah :


Pada 8 Julai 2011, Kelab Lensa Negeri Kelantan (KLIK) dengan kerjasama Penang Flickr akan mengadakan 'road tour' ke Penang dalam outing yang dinamakan Gelap Pah Gelap (GPG), jadi warga Utara yang free pada 8 Julai dijemput memeriahkan lagi event ini sambil menyambut & berkenal-kenalan dengan sahabat fotografi kita dari Pantai Timur . Ianya PERCUMA!

6.00am - Solat Subuh di masjid berdekatan


6.30am - Sunrise di Jelutong Expressway (Kawasan nelayan)


8.00am - Bergerak ke Georgetown, parking di Marina Jetty


8.30am - Photowalk - bergerak ke arah Komtar - melalui kawasan Heritage, eg. Masjid Kapitan Keling, Masjid Acheh etc. (breakfast di kedai berhampiran (eg. Kassim Mustafa)


11.00am - Berkumpul di Komtar, naik bas Rapid Penang beramai2 ke Jeti


12.00pm - Bergerak untuk lunch di sekitar Bayan Lepas, & solat Jumaat


3.00pm - Berkumpul di Pantai Teluk Bayu (sesi kenal mengenal, strobist, macro etc sehingga sunset)


6.30pm - Sunset


7.30pm - Solat maghrib, dinner & bersurai

Untuk maklumat terbaru,boleh la menghubungi SirMart Outdoorgraphy di laman Facebook..
Ya..itulah program yang pertama..jgn lepaskan peluang keemasan untuk bersuaikenal dengan ahli2 KLIK dan sama2 dapat bertukar2 ilmu & idea..Jumpa di sana..sana..sanaaaa... :)


"SIMPLY BASIC" Photography Workshop datang lagi!!! Iya..selepas berakhirnya GPG,keesokkan harinya 9 Julai 2011 akan berlangsung SIMPLY BASIC Photography Workshop VI! Tunggu ape lagi..Pendaftaran kini dibuka utk workshop oleh SirMart ini.. 

Meriahkan dan isikan masa hujung minggu anda dengan program2 yg hebat ini..Jumpa lagi geng! :)



Entri-entri lain