Nuffnang Ads

Tuesday, September 6, 2011

To Taiping with Love..


Hari ini aku ada mesyuarat "Housekeeping Services" kat Telekom Taiping.
Dari Kangar aku bertolak pukul 7 pagi tadi sebab nak kena servis kereta dulu kat Proton Alor Setar, appointment pukul 8..

Setelah selesai kereta diservis lebih kurang dalam pukul 10 pagi aku pun bertolak ke Taiping.Aku bawa kereta perlahan aje.Mesyuarat pukul 2.30 petang so tidaklah kalut sangat.Dalam pukul 1 petang aku dah sampai di Kamunting.Sebab ada masa lagi 1 jam setengah,aku pun lepak makan dulu dekat area Stesyen Bas Kamunting tu.

Lepas makan baru lah aku bertolak ke Ibusawat Telekom Taiping.Mesyuarat bermula pukul 2.30 petang dan berakhir pada 5.30 petang. Memang mengantuk gila lah! :)

Masa dalam perjalanan balik ke Kangar tadi pun aku memandu dalam keadaan mengantuk sangat.Alhamdulillah aku selamat tiba di rumah jam 9.30 malam tadi.

Entri-entri lain